Als u een computer analogie tussen mannen en vrouwen te gebruiken, dan mannen als software, vaak in de verleiding vergiftiging crashes, en is een vrouw zoals hardware, echt moe kon lopen zal crashen.
U kunt gemakkelijk verzenden een gelofte mannen en vrouwen kunnen niet gemakkelijk een gelofte vergeten.
Sommige vrouwen zouden graag verkopen voor geld, maar het hart ook verlangen behouden voor de Nike Tiempo Voetbalschoenen liefde. En sommige mannen zouden een vrouw voor geld, roem en fortuin verraden alleen overleven.
Ik hou van je man is uit de mond, en de vrouw die ik hou van je vanuit het hart.
vrouw, zoals kleding, broers als broeders, zeggen de mensen vaak een woord. Waarom vrouwen niet zo zeggen? Omdat voor een vrouw, man is de bruiloft, ze legt op een leven lang, en zusters maar bruidsschat bruidsmeisjes.
De meeste van de mannen voor seks en liefde, terwijl vrouwen het meest is om liefde en seks.
In de emotionele, waarom de pijn en het meest bedrogen is een vrouw? Ze zijn echt dom? Wijzen? Nee, het is omdat fysiologisch en psychologisch, vrouwen zijn in een zwakke identiteit Adidas X Voetbalschoenen in de wereld gekomen, dus ze zijn op zoek naar een gevoel van veiligheid. En de liefde is dit gevoel van veiligheid, kunnen ze het niet weten, maar het is de liefde die zij het meest zal worden gekwetst.
man tot vrouw af te breken, dat is niet echt liefde. Mannen en vrouwen te breken, niet per se Adidas Messi Voetbalschoenen hou niet van, misschien omdat ik was moe.
Voor de periode eindigend op gevoelens, zoals Abe een bezoek aan de Yasukuni-tempel. Russische man is hypocrisie, sprak hij spijt dat slechts zeer nep, een vrouw die oprecht is dat de Verenigde Staten, maar van harte uitgedrukt teleurstelling.
Mannen houden van fantasie, en de vrouw is het verlangen naar liefde.
Als een vrouw is de man in te vullen in de teksten, elk holst van de nacht, in de context van de liefde herinneringen, luistert ze naar het zal huilen. En de mensen dit niet willen, omdat voor hen de vrouw is de eerste DJ, enige moment van passie.
groeiende hield mannen en vrouwen is te laten liefde groeien.
niet vissen zonder water, maar het water kan niet zonder vis. Vis uit het water kan erg gratis en eenvoudige manier om te sterven, maar kan het water, de aanwezigheid van een duizend jaar niet verlaten, een duizend jaar van eenzaamheid, het bewaken van de vis is geweest, is Adidas F50 Voetbalschoenen het een absolute piercing pijn. Net als mannen en vrouwen, zouden mannen vertrek een gratis en makkelijk te draaien, en een vrouw die alleen maar kunnen het bewaken van de liefde van de eeuwige pijn te interpreteren zijn.
Mannen houden als de wind, niet stoppen. De liefde van een vrouw is als regen, zal het ooit de grond te verlaten.
Wanneer begrijpen een vrouw, zou ik niet hou van een vrouw. Omdat ik bang was om een vrouw te kwetsen, wordt voor zijn eigen verwondingen.
Michiko licht 290453280
van harte welkom om te dienen, of [hebt aangemeld?]